Om kvällen igår

Tyckte det var lite tråkigt där på i-festen så hittade jag ett helt förråd av Yes-diskmedel och tänkte att lite skumparty ska vi nog ha ja. Sagt och gjort så tömde jag hela flaksan i diskhon och fyllde på med vatten och sen skulle jag mula någon, valde lite fel offer där för Filip var tydligen allergisk mot yes, såklart. Men då fick jag rädda livet på han osv. 
 
 
Sedan drog vi mot cuprum och det var ju mindre händelserikt där, jag var sjukt deppad för att jag inte var dyngrak och det var ju lite... underligt. Sen hade Alakorpi ett jättebra tips på hur man kunde få stanna längre när dem höll på att stänga meeen då missade jag ju sista bussen haha. Men lägligt nog hittade jag annat sällskap som också skulle till Brunflo så då följde jag med dom på efterfest och träffade några sköna nederländare bland annat. Har numera en stående inbjudan till Amsterdam och Josy (som tjejen hette) ska visa mig runt hela stan och vi skulle göra dem där sakerna man bara måste göra i Amsterdam, vad hon nu menade med det... hahahah. 
 
Blev bjuden på lite strårom också.. FY I HELVETE VAD STARKT DET VA JAG BÖRJADE GRÅTA! hahaha fan också. Och Gustav som jag tror han hette ba "här skölj ner med lite öl" och jag ba är du helt dum i huvet ungefär. Men det blev mycket bättre och jag fick tillbaka min känsel i halsen. Sen började det dö ut där runt 6-tiden imorse så då gick jag hem, och tusan vad skönt det va att kunna festa hela natten och sen få sova i sin egna säng. Annars brukar man oftast hamna på någon kompis soffa eftersom allt vanligtvis händer i stan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0