Produktiv morgon

 
Har nu påbörjat mitt projektarbete som nog kommer bli typ en kokbok fast lite annorlunda. Ska skriva om hur man bör äta när man tränar, ge tips på bra mat, lära mig allt om hur det fungerar med kolhydrater, protein, kalorier etc. (kan ju en del men det är säkert mycket jag inte vet) jag ska också analysera olika dieter typ LCHF, GI-metoden osv. Och på bilden ser ni alltså vad jag har ägnat förmiddagen åt. Har bakat ett mellanmål (?) vet inte vad jag ska kalla det, och det ser inte så aptitretande ut men det är enbart och massor av bra grejor där i! Dock blev det lite smaklöst så jag får se om jag kan förbättra det på nått vis. Nu ska jag skutta iväg till gymmet. Lol nej jag ska gå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0