"Vi killar är ju uppenbart mycket bättre på curling också, men varför?" taaaack o bock

Idag har jag spelat curling, gick helt utöver mina förväntningar då jag endast gjorde 2 vurpor av 3897 möjliga. Fast räknar man antal misslyckade försök att ta sig upp igen är det nog tvåsiffrigt. Haha prova håll balansen i dom där jävla sulorna så ska ni få se. Ångrar som fan att jag varken filmade eller tog kort då vissa fall var helt obetalbara!
 
Nu ska jag fixa naglarna med de här produkterna jag köpte i London. Sjukt lättsamt och naglarna håller glansen i typ två veckor. Ganska bra grejer men kanske inte så prisvärda, och ansikts-peelingen jag fick på köpet var ju typ ett skämt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0