100 (98) -dagars

 
Två bilder från förfesten med klassen. Drack vitt vin och ska jag aldrig lära mig att det är en dum idé? Vilket litet svin jag var. Skämmas får man göra och Ågren har man fortfarande såhär 2 dagar i efterhand. Är det ett sammanträffande att jag heter det i efternamn eller? I think not. Kommer dock inte ihåg så mycket, eller kanske tillräckligt. Hmm vad ska man mer säga, fyllekäkade på donken och glömde plocka bort gurkan från cheesen som jag sedan slukade i två tuggor och ångrade mig när jag märkte att den inte alls smakade bra. Är man fin och fräsh eller svar nej och det kan nog alla instämma i då jag dagen efter både såg ut och mådde som ett as. #publichumiliation
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0