I knew you were trouble when you walked in

 
Slutade tidigare idag och åkte hem och sov med fettot. Alltså katten, fan va tjock han har blivit. Sedan har jag tränat fotboll och skorna kändes lite bättre idag som tur va. Skäms dock fortfarande över hur jävla rosa dom är haha. Och på fotvården igår konstaterade hon att jag har en inflammation under stortånageln, hon tryckte lite lätt och det sprutade var över hela rummet. Visst vill ni veta sånt här va?
Nu ska jag gå och glutta i skafferiet 5 gånger innan jag kommer på vad jag vill äta. Som det brukar va, man går fram och tillbaka som om det skulle dykt upp nått nytt but no. Men så gjorde det det för pappa kom nyss hem från affären åh lyckligt.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0