skönare dag

 
Fint väder tänkte jag och drog ut på 1,1 mils powerwalk, provade runkeeper och blev frälst. Efter 90 min var jag hemma och insåg att det var lördag idag och intervallträning. Alltså vi blev beordrade på fysträningen i tisdags att köra 2 intervallpass under denna vecka då vi har haft uppehåll från fotbollsträningarna pga påsk. och eftersom jag ska till Rom nu också och kommer missa en hel veckas träning känns det mer än nödvändigt. Så får jag kliva upp extra tidigt på måndag och köra nästa pass då, kul att jag är så bra på planering! 
 
Aja käkade middag och tejpade om skavsåren och sen hann det bli kolsvart innan jag tog mig ut igen. Men jag verkar trevligt nog ha kommit över min rädsla för mörker för det var ju ganska mysigt att rusa upp och ner för backen där under stjärnklar himmel. oj djupt xD Mja men föredrar att träna ensam och nu var det ju typ inte en kotte i närheten. Sprang 20st på 3 olika distanser och det får väl duga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0