And as you fall apart we just call it odd

Lyssnar på James Blunt nya album och ska snart dra mig mot gymmet. Har börjat använda Nikes Training Club -appen. Dör varför gör jag så mot mig själv. Körde ben och rumpa i förrgår och träningsvärken är påtaglig. Älskar att jag måste klättra upp och ner för sängen. Förra veckan så ba yolo och hoppade sista biten dvs 1,5dm även då hade jag träningsvärk i denna grad, kunde därför inte emot mig själv så benen vek sig och där låg jag i en hög på golvet. För trött för att ens orka skratta o ba gööööh. 
 
Aja blir två bilder från vårat lördagsfika dvs öl-rundor på puben med lite inslag av tequila, bailys och patron. Så här har ni mig och Ebba och Ben. (Man fick ju äran att Halloweenpynta)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0