Carnaby Street

Idag har jag varit och kikat lite på Carnaby Street, liten men fan bästa gatan i London alltså. Solklar favorit. Mötte 3 tjejer som var fashion students och ville fota min outfit till en streetstyle blogg som dom skulle starta som ett projekt. Synd jag inte kom ihåg vad den hette haha. Alla är så söta här och dom ba "I like your hat." "I like your coat and OMG I like your shoes." "Yeah love the shoes!" Sen sa vi bara ty ty och jag snubblade iväg. Shoppade lite och sen hittade jag en genväg till Victoria's Secret så ja det blev väl en sväng där också. Nu är jag hemma och ska snart gå och köpa mat och träna. Har träffat ny flatmate igen i 0,2 sekunder han verkar skön. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0