Du borde byta livsstil

Jaha rubriken har jag quotat min chef som tycker att jag lever ett alldeles för tråkigt liv och fattar typ inte varför jag ens bor här haha. "Jag var faktiskt ut igår so I'm doing quite alright" sa jag. Detta var alltså första utgången på flera veckor. Var på dstrkt där LMFAO skulle spela men det sket dom i ja. Vet inte vad som hände eller inte hände men det blev inge av iaf. Synd för mig för jag hade ju tänkt shuffla hela natten, anyway så kändes det rätt lame och lite folk så jag drog hem vid 2-tiden. Tänkte klara av att ta mig hem med bussen som jag alltid misslyckas med och igår visade sig vara helt utan framsteg. Fick gå några kilometer från Fulham, iskall, svärandes och less. 
 
Tidigare på dagen så mötte jag upp Ebba och hennes föräldrar i Covent Garden, gick på pub och sedan en belgisk restaurang som var rätt häftig. Åt så himla god kyckling med svampsås alltså var typ i himlen. Ja just det sedan visade det sig att vi fick gratis på mat på DSTRKT också, vet inte hur eller varför men det var någon tjej som fyllde år så där fick vi massor av apitizers typ. Sallad, stek, hallon, sparris, mozzarella, tonfisk, bröd och abborre. Ja man tackar ju inte nej. Haha ja och Ebbas mamma ba "ät nu man vet aldrig när det blir mat nästa gång". Första gången man faktiskt tog det seriöst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0