Godmorgon

Uppe med tuppen och har nu käkat frukost. Ska nog dra en snabbis på gymmet innan jag beger mig mot Oxford Circus. Har lite ärenden att uträtta nu när jag fått lön. Älskar att få lön varje fredag <333 Kanske hälsar på Eloba också, vi delar rum men ses typ 3ggr i veckan haha. Btw kolla mitt fina lakan med hundar på. Och just det vi har äntligen fått till värmen här hemma nu, så den är på från 06:30-09:30 och 18:30-21:30. Vilket betyder att man fortfarande måste sova som en eskimo men sprickan i fönstret sa dom bara "det är lungt, don't worry about it" och tänker alltså inte göra något åt det. Ok tack ska smitta er när jag blir sjuk. The management alltså.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0