Lediga dagar aka äta mat

Undrar om food shopping räknas som skill på cv:t? Här fick jag till 18 måltider för ca 140kr. Dessvärre har jag redan käkat upp hälften pga döhungrig och jag älskar ju när folk på jobbet frågar vad man har för planer på sin lediga dag "Ja jag ska köpa mat och äta" för det blir liksom inte av dom dagarna man jobbar förutom middagen då hehe. 
 
Annars finns det heller inte så mycket att göra förutom tvätta, städa och träna. Ja jo who am I kidding bor i Europas huvudstad men beger mig fan inte ut och brottas med turisterna utan bra anledning, så äventyr blir oftast när fler är ledig samtidigt. Haha nu påbörjar jag rond två, fortfarande hungrig. Hörs så länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0