Linecleaning

Träningen gick bra, sen spenderade jag lite mer pengar än tänkt kanske, en ny jacka, sängkläder, jeans och tvättkorg blev det. Men nöjd ändå!
 
Jobbet gick också bra, blev överlycklig att vi kunde visa Sverige-Portugal men det var också enbart jag i hela puben som var intresserad av den matchen.. så jävla tråkigt med förlust dock. Aja sen hade vi linecleaning efter stängning och det betyder pint efter pint efter pint. Drick så mycket man orkar typ. Jag blir ju fortfarande tipsy efter en och önskar jag kunde va lite mer resistent, men då lär jag bli pank väl hemma i sweden. Nu är det klart att jag får fira jul hemma också, så imorgon ska jag boka biljetter. Dock måste jag jobba nyår men tror fan det kommer bli legendary haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0