Nu ger jag upp

För vad kan det vara, fjärde gången? Som jag försöker laga kyckling i ugnen och nu ger jag fan upp. I fortsättningen kommer jag leva på mickrad havregrynsgröt, omelett och fkn grönsaker. Nedan följer händelseförloppet. 
 
>Bränner hela jävla handen i ugnen 
>Blir blind pga röken som osar ut. Blandad med
typ olja och dylikt vettefan när ngn städade den där ugnen sist. 
>Väntar en timme på att det ska bli klart och äntligen få äta.
>Köket blir till en jävla ångbastu pga röken och tårar sprutar också pga röken
>Flatmate kmr upp och hostar och går ner igen
>Öppnar balkongdörren för att inte brandlarmet ska gå av såhär mitt i natten. Känns som det skulle bli stelt. 
>Klart. Det smakar fkn skit.
>Mår illa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0