Scandinavian kitchens

Idag mötte jag upp Frida på Scandi kitchens, funderat på om vi eventuellt ska dela lägenhet allihopa! Hann inte ses så länge dock och jag glömde helt bort att beställa från det svenska smörgåsbordet men fick smaka lite julmust och det satt ju fint. Det har nog blivit favoritaffären haha. Såg att dom sålde både marabou, kex choklad, plopp och delicato bollar. Kanske får bli på lördag. Ska försöka vara nyttig nu så lördagar  får bli unnardag. Kikade in på miss Selfridges en sväng också, rea i hela butiken så dit hinner jag förhoppningsvis imorgon för att köpa mig en fake fur.
 
 
Ikväll har jag jobbat från 18 och efter att ha varit ledig i 3 dagar hade jag typ glömt bort hur man gjorde. Så många misstag men fick en descent dricks iaf, för en torsdag hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0