Alla barnen gick på kändisklubb utom Kerran

 
Hade planerat utgång ikväll med alla svenska babes, var astaggad tills jag kom hem efter min lilla workout och drar på mig typ migränanfall eller som min personliga doktor aka mamma misstänkte influensa. Herregud detta har jag absolut inte tid med. Såklart drabbas jag just denna fredagkväll när alla andra drar på 55 och super med little mix som det ryktades skulle dit. Så himla avis. Vet ni vilka det är? Ena tjejen är förlovad med Zayn.. Alltså vilken jävla miss fml. Mhm kollar på drop dead diva istället och har köpt så mycket comfort food att typ hela affären tyckte synd om mig. Detta trots mitt förra inlägg jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0