Good morning

Vaknade runt 10 idag och fick ett mail från Victoria's Secret i vilket dom erbjöd mig en intervju. Okej detta skulle tusan va drömjobbet, vem älskar inte VS?! Så nu är jag sjukt kluven, börjar ju på puben på måndag och kommer förmodligen jobba mest kvällar men ändå fulltid så typ 40 timmar i veckan. Passen kommer nog vara typ 17-01 och frågan är då orkar man med två jobb? Vill verkligen jobba på puben också för det är SÅ kul där. Antagligen är VS på deltid och bara under november-december då de flesta affärer anställer extra personal under juletid. Hm ska nog gå på intervjun i vilket fall och höra vad som sägs! 
 
Nu dricker jag kaffe och tvättar, känner mig extra hemma med Ikea-muggarna hehe. Sen ska jag köpa ny make up och ikväll ska jag och Ebba fira mitt jobb på mitt jobb och får även sällskap av Jenny och Isabelle. Bra fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0