HIRED!!!

Idag hängde jag med ebbson till hennes affär och skulle köpa en ny plånbok men råkade istället hitta så dösnygga high-top wedge trainers. Alltså jag har alltid sagt att det är nånting jag aldrig kommer ta på mig men FÖR TUSAN dom ska bli mina. London kanske förändrar mig vad vet jag. Kostade dock runt tusenlappen MEN SICKEN TUR DÅ ATT JAG ÄVEN FÅTT JOBB IDAG. Provjobbade på en pub här i närheten igårkväll och fick nyss ett samtal att jag är anställd och börjar på måndag! Så himla roligt! Har ju noll erfarenhet av bar/restaurangjobb men det var hur kul som helst och alla mina workmates var helt fabulösa så där kommer jag verkligen stortrivas. Haha men det var tydligen en lugn kväll igår.. Det tyckte inte jag. Ja och jag har äntligen införskaffat mig ett iphoneskal. love it.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Graaaatz till jobbet dawg! Vad roligt för dig :)

2013-10-13 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0