Idag lyxar man till det

Har vart en sväng på High Street Kensington och köpt lite nytt. Jobbtröja och bh blev det. Mest för att jag inte har tvättat än. Alltså jag lägger tvätten i korgen (primarkpåse) men sen ligger den bara kvar där i 100 år. Mamma? Hehe.
 
Blev även den dyrare varianten av mikromat till lunch idag. För den är godare och för att jag kan men mest för att diskhanddukarna är borta. 
 
En annan rolig sak hände idag som aldrig hänt förut, sprang på en bekant! Råkade hamna bredvid Jeff på tuben och visserligen känner jag typ 20/8000000 londonbor så det är väl inte så konstigt men nu börjar jag bli etablerad aye. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najjan!! Hoppas du trivs på nyjobbet:) mvh skriver som en tekniskt invalid 40-åring

2013-10-21 @ 18:02:54
URL: http://majawannstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0