Intervju numero 2

Idag har jag varit på intervju igen hos ett företag som jag trots allt googlande och det managern berättade idag inte kan fatta riktigt vad det är dem gör hehehe dom sökte iaf en sales assistant och krävde inte speciellt mycket erfarenhet så kbk tänkte jag. 
 
Intervjun gick iaf bättre än förra gången. Managern pratade så himla fort dock och när han pausade satt jag där och ba "fan var det där en fråga". Sedan frågade han om mina mål och drömmar och jag har ju inte den blekaste om varken det ena eller det andra. Så får la se hur detta går, positivt är det ju ändå att jag får intervjuerfarenhet osv varje gång så jag vet vad jag kan förbättra till nästa. Nånting ska det väl bli av mig :))))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0