"Lås upp din idiot"

Hemma hos oss måste man verkligen va med från start alltså, vaknade vid ett gick upp och skulle äta frukost, insåg att jag behövde köpa mjölk så sprang ner på rummet för att hämta pengar förutom att det var låst. Jag var väl extra trött eller nått som hade glömt låsa upp dörren trots Ebbas fina lapp "LÅS UPP DIN IDIOT" och gör man inte det då är det kört. Panikslagen satt jag i köket, attackerade Ebba med sms och samtal fast jag vet att hon inte har mobilen när hon jobbar och ingen täckning i affären för den delen heller haha. Tillslut kommer Virginie och låter mig låna skor, strumpor, jacka och oystercard så jag kan åka och hämta Ebbas nycklar. Dessvärre såg jag ut som en hobo vilket jag i princip var också men när en 12-åring dömer ut en över ens kläder på tuben då är det nog illa eller? ja fuck you. You don't know my life you don't know my story you don't know what I've been through. Haha nä. 
 
(Sorry om jag skämde ut dig på Aldo också Ebbs)
 
 
Ikväll jobbar jag 18-stängning igen och igår drog vi in ca 700kr i dricks vilket är rätt bra för måndagkväll. Amerikaner<3
 

Kommentarer
Postat av: ingrid

hahaha dööör. finaste skorna <3

2013-10-22 @ 17:26:14
Postat av: Roomie

Hahaha inte alls <33

2013-10-22 @ 23:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0