Ledig

Torsdag och ledig idag, har tvättat och äntligen signat upp mig på gymmet samt kört en vad som brukade vara lättare workout förutom att jag tappat så mycket under denna månad att det blev fan så jobbigt! Nåväl fruktansvärt skönt att vara igång igen. 
 
Gymmet har väldigt bra utrustning och är ett kap för bara 200kr/månad. Finns allt från maskiner, fria vikter, skivstänger, löpband, cyklar, crosstrainers, pilatesbollar, medicinbollar, TRX ja allt i princip. Brukar dock va väldigt mycket folk där, särskilt kvällstid men det kan ju va bra också har jag insett för då kan man inte lata sig mellan setten ;) Tänkte dra dit på förmiddagen imorgon och köra ben sedan jobbar jag 17-22 ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0