Om att jobba på pub

Som jag sa till Laurent här om dagen när han frågade om jag trivdes bra på puben så är det ju som så att jag har helg hela veckan. Det är ju underbart. Börjar oftast runt 18 och jobbar till midnatt. Så går jag ut har jag hela dagen på mig att vara bakis utan att jobbet får lida och vi konsumerar öl både hitan och ditan närsom vi vill. Bra med London är också att nattklubbar har öppet 7 kvällar i veckan så jobbar jag helg är det inte som att jag missar nånting. 
 
Idag har jag haft min första öppning, lärt mig göra lyxkaffe och sedan slutade jag vid 22. Älskar att bo så himla nära. Jobbar man från morgonen (10:00) får man full english frukost och på kvällen får vi middag. Hur bra som helst! Restaurangmat är inget man klagar på, helst vill jag ju jobba varje dag så jag slipper laga eget men är ledig typ 1-2 dagar i veckan. Aja har det gött! P.S lägg gärna märke till vårat fina artwork på baren, liknande citat finns lite all over the place!
 
 

Kommentarer
Postat av: mallan

vad glad jag blir över att få höras att du trivs babe. :)

2013-10-20 @ 09:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0