Really

Okej måste påpeka att Cirque le Soir är med hästlängder den absolut häftigaste klubben jag varit på. Men igår var det lite väl mycket folk så vi drog därifrån vid halv 1 och tänkte hitta någon bar istället. Missade alltså både dvärgarna och transvestiterna men det blir nog med säkerhet en annan gång. Aja vi hamnade iaf på en bar någonstans i Soho och sen cykeltaxirace tillbaka till Oxford Circus där vi tänkte gå på något ställe som hade öppet längre men det visade sig vara en strippklubb så vi sket i det haha. 
 

Kommentarer
Postat av: Ditt största fan, Harry

Haha Harry åh det är så roligt att följa din blogg. Ville bara säga det. OCH att jag är måttligt avis på dig, själv är man fortfarande fast i röv-ösd. Men ser fram emot om vi kan gå o ta en öl eller dylikt när ja kommer till världens bästa stad. Voff, avis-Harry

Svar: Nemen gulle<3 haha vet du att jag fortfarande ylar på fyllan? Det är typ tix det bara kommer vad är jag varulv eller. ja det kommer bli döbra du äro välkommen voff voff
None None

2013-10-06 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0