Sunday roast

Jobbat från 1-9 idag och mestadels i baren där jag även fick vara igår. Har nu lärt mig göra gin & tonic, shandys och spritzers. Inte alls svårt men är man efterbliven så är man. Har fortfarande problem med kaffemaskinen som sprutade ut skummad mjölk över hela mig när jag försökte göra cappucinos åt två snälla tanter som såg hela förödelsen och sa att det gick bra med vanlig mjölk thank you, "oh god no thank YOU" sa jag. 
 
På söndagar på puben har vi speciell meny med brunch på förmiddagen och sedan roast hela eftermiddagen/kvällen. Det är typ en engelsk grej att man äter Sunday Roast Dinner och det var även vad vi fick till middag idag SÅ himla gott. Har ni vägarna förbi så prova detta.
 
Ikväll skulle vi ut och klubba men pga storm tar vi oss ingenstans. Gick på famous 3 kings och tog en öl och efterätt istället. Just as good.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0