HELLO PLS HIRE ME PLS

Jag och Ebba lagade engelsk frulle imorse (obs på gasolspisen!) Fan vad bra vi är. Nu är hon och jobbar och jag har lämnat några cv:n på Oxford Street men typ alla butiker anställer via hemsidor så jag har försökt söka där men måste få mitt National Insurance nummer först. Ska på intervju för det imorgon. Men nu tänkte jag dra en sväng på Regent Street och kolla om dom har några vacancies där. Sedan funderar jag på att powerwalka i Hyde Park. Ebba slutar typ 23 ikväll och jag fattar inte hur hon har pallat vara här själv så länge. Igår blev jag typ depp för hon aldrig kom hem från jobbet och jag hade inget att göra. Men sedan träffade jag 6 av mina 7 flatmates som verkar döbra och sköna och jag trivs som fan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0