I die

Igår var Ebba ledig det var kul förutom att jag var tvungen att resa till världens ände för en intervju till NI-nummret så jag som hade sett fram emot lite sällskap fick dålig timing där. Men när jag kom hem powerwalkade vi 90min genom hela Kensington och Hyde Park. Efter det handlade vi mat och det är typ det roligaste jag gör om dagarna, inte för att jag gör tråkiga saker utan för att det är kul att handla när allt är så billigt.
 
Senare på kvällen sätter jag hjärtat i halsgropen då jag råkar få syn på världens äckligaste spindel här i rummet. OK sprang ut och ville gråta. Alla kom till undsättning men den bara försvann?! Så nu ligger jag här med vetskapen om att saker och ting kan inte försvinna och att den alltså är kvar här inne nånstans dör. 
 
Men ska ta en dusch och käka lunch och sen bege mig mot ett recruitment centre och covent garden osv osv. Ja och ikväll är det pubkväll!! Billig öl och go stämning <333 Det enda som fattas nu är snö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0