Liteeeee jobbigt

Nu har jag spelat klart för vem vet hur länge. Sista matchen mot Torpshammar slutade 2-2. Tappade en 2-0 ledning i typ 87 minuten. Så jävla surt. Men jag fick göra mål även idag och det känns skönt att det ändå gick hyffsat bra personligen, så slipper jag lämna onöjd liksom. Hatar att vara djup i bloggen men så här ser jag ut just nu efter att ha sagt hejdå till både tränare och spelare. Rödgråten och jag lipar fortfarande haha. Det är så jävla jobbigt att lämna allt detta som alltid har kommit i första hand i hela mitt liv och som alltid har fått mig att må så bra. Älskar fotboll och jag älskar BFK och jag älskar åkreäng och jag älskar framförallt mitt lag som är så bra och underbara. Kommer sakna allt och alla hur mycket som helst. Men men att sluta spela finns ju inte på kartan och antingen så hittar jag ett lag i London eller så kommer jag hem någon gång under 2014. 
 
Nu försöker jag ställa mig in i partymode, ska på en sista lagfest ikväll med dom som kan så nu gäller hög musik och så ska jag försöka sluta tjuta så jag kan sminka mig. Kul på fest jag, kommer dit storgråtandes haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0