Shopping och spontandejt

Medans jag trängde mig fram på Oxford Street idag skyndar en kille ikapp mig för att säga att han tyckte jag var fin. Tack o bock kul med komplimanger bara så där. Så efter några minuter av lite småpratande bjuder han med mig på en kopp kaffe, och jag tänker typ why not har ändå inget att göra och känner typ en person i denna stad. Så vi gick på Starbucks och sedan en tripp i Hyde Park. Det var väl rätt trevligt och jag drog mig hemåt efter 3 timmar men det jag vill komma fram till är att det känns lite sjukt att en complete stranger bara kommer fram sådär. Skulle aldrig hända en vanlig dag i Östersund. Annars har jag köpt nya skor och en söt tröja från topshop. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0