Den här ska vi fånga bitches med

Kändes som en toppenbra idé att åka på vårform i lördags och det var det ju också! Haha fan vad kul det va! Hade dock missat hela poängen med utklädnad på afterskin så att man tager vad man haver och det resulterade i pyjamas och morgonrock. Bekvämaste partyoutfiten jag haft i mitt liv hörreni.

Sen var det nån briljant snubbe som tyckte han hade en snabb väg till förfesten förutom att det var en jäkla hike vi drog på över berg och i skogar och snö över allt över bäckar nerblåsta granar och vet inte vad. Kom fram gjorde vi iaf och det va ju tur. Hittade en madrass och täcke ute på altanen så där låg vi under stjärnorna fett mysigt. Sen bara för att jag skulle göra en snapvideo (??) drog jag och Amanda iväg på en ny hike och hittade en håv som hon ba "den här ska vi fånga bitches med" hahahaha vad fan ska vi med bitches till. 

Drog ner på hotellet vid midnatt och charmade vår väg in i dj-båset det va ju häftigt hade lite photoshoot tog massa selfies med dj:n, och vakten. Sen drog jag med Amanda på en tango men det slutade med att jag fick päroncider över hela håret och ungefär där nånstans förstördes väl min kväll lite grann men så tänkte jag att vad kan jag göra nu då som inte involverar en att vara fin och fräsch och typ raveade hela natten istället slut. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0