Hallåj

Vad har hänt här sen senast då? Har haft turen att få jobba ganska mycket så längtar redan till nästa löning. Annars har det varit massa fest och massa fotboll. Det gamla vanliga. Har ganska fullt upp ändå vilket märks här haha. Känns görbra!

Men både Frida och Filip har fyllt 20 så det har firats rejält, samt andra spontankalas. Hade en kusin som fyllde 30 så då fick man hälsa på alla små kusinbarnen också. Sen vill ja typ berätta om min och Amandas jäkla utgång på påskafton där allt gick emot oss men inte fan gav man upp för det haha. Missade bussar hit och dit, Oscars som inte ens var öppet och ingenstans att föra och bara massa kaos. Slutligen satt vi i mitt kök klockan 23 och började pimpla vin för att infinna oss på krogen 90 minuter senare. Tro det eller ej men det blev tusan lyckat. Har lärt mig att aldrig tvivla haha. 

Åkte till Åre över en dag också för att lapa lite sol på skutan. På toppen såklart och givetvis var jag sedan kräftan själv med solbrills-bränna. 



Ja, försök va fröken utan kaffe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0