Maybelline Baby Lips

 
Att få produktprover på posten en måndagkväll va ju inte så tokigt. känner mig vip haha. 
 
Nej men det är så att Maybellines nya läppbalsam Baby Lips äntligen har kommit till Sverige och jag hade turen att få recensera! Stiften finns i 6 olika smaker och hos mig hamnade den blå "Hydrate" och den rosa "Pink Punch".
 
Jag kan ofta känna att vissa läpbalsam rent generellt torkar ut mer än dom återfuktar och alltså, personligen så hatar jag torra och nariga läppar. Sedan att jag som ändå lagt en slant på mina vill absolut se till att dom håller sig fylliga och mjuka. Till saken hör då att Baby Lips är så olikt från allting jag tidigare testat, de har en mjukgörande effekt på upp till 8 timmar och det är så sant som det är sagt!
 
Hydrate är precis som namnet beskriver ett otroligt återfuktande stift som även skyddar mot uv-strålning med SPF 20. Läpparna blir - just det baby lips nästan på en gång och vem vill inte ha babymjuka läppar?
 
Pink Punch är också ett mjukgörande läppbalsam men med lite rosa pigmentering. Det jag gillar mest med denna är att färgen är helt klockren och likaså smaken. 
 
Slår ett slag för dessa produkter! Personliga favoriter och aldrig mer torra läppar ;)
Kommer köpa hem de resterande 4 stiften i serien så snart som möjligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0