<3333333333

Hade så jävla bra kväll igår, så jävla efterlängtat! Middag med gamle laget på Eastern Palace, käkade buffé tills vi sprack och drog vidare till bästa Malin för förfest innan det blev dags för krogen. Alltså som jag saknat dessa älskade tösar!! Kom in på restaurangen (givetvis en halvtimme för sent) och skakade av eufori och var så nervös att jag typ inte kunde prata. Hahahah vad är mitt problem. Såklart tror jag att jag är värsta superstar också för det var ju kö vid g3 och ja "jag ska inte stå i kö" så fixade in mig på något vänster men sedan var jag ju helt själv där hahaha jaha nu då.... 
 
Aja sedan parta vi hela natten typ och gullTina bjöd på drinkar. Hade ju tänkt mig att bjuda tillbaka men den hamnade hos Frida istället. Lite knepigt men ja festade till det med whiskey sour som nog är nya favoritdrinken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0