Fast det kommer blåsa upp till storm Står jag där jag alltid stått

Signat vikarielistan på förskolan och det vore tusan roligt om man fick några timmar. Sist jag var där blev jag nerbrottad och biten i axeln och efter det har jag erfarat fotbollsskolan där en blev uppraggad av 6-åringar ja men jag känner att det ändå kan vara nått för meg.!
 
Sedan gjorde jag en fishfinger sandwich till lunch för fiskpinnar är typ det bästa jag vet atm. Med ketchup. Delicious. Haha önskar Big Papi hade sett mig cheffa, han skulle blivit så stolt. men ok vidare.
 
Ikväll har jag tagit tag i kaggen och släpat mig ut på en joggingtur. Vill säga springrunda men i ärlighetens namn gick det ej fortare än 6-7km/h och jag vill ju inte lura er. Fick sms av min gamle coach som säger att min nye coach var imponerad av min teknik men konditionen not so much. Ja det hade man i aningen men så kan vi ju inte ha det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0