Hujedamig

Igårkväll genomförde en sin första fotbollsträning under 2014 med ÖDFF. Var helt förbaskat slut i kroppen efteråt och sådär lagomt nöjd över att jag ändå överträffade mina förväntningar dvs palla uppvärmningen. Nog för att jag flåsade värre än en bulldog med andningsnöd och var rödare än brandbilen efter att ha joggat dom där 4-5 varven runt i sporthallen så lyckades jag ändå hålla ut alla 90 minutrarna av den jobbigaste träningen i hela mitt liv. Konditionen sitter ju inte på plats för fem öre och att göra kullerbyttor mitt i staffetterna var precis vad jag inte behövde så därför sträckte jag motvilligt upp handen efter frågan "är det någon som mår dåligt?" ja, för man vill ju inte verka klen men mest för att jag faktiskt hade spyan i halsgropen. 
 
Tåls väl att säga att jag legat som en klubbad säl hela dagen idag med och att nästa träning inte är förrens på fredag ger mig kanske en chans till återhämtning lol. Glad över att va på banan igen och glad över att det bara kan gå bättre från och med nu. Hatat mig själv lite för att jag låtit det gå så här långt, alltså jag är i mitt livs värsta form atm, har aldrig varit sämre. Haha flyttade hem några dagar för sent rättare sagt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0