Tänk om man fick leva sitt liv som en liten tacos

Helgens festligheter började hos Johanna på Frösön, Ja eller jag inkräktade typ deras lägenhet hela helgen och crashade familjemiddagen lite bakfull på hörnet. Öl, vin och whiskey sour utgör inget välmående what so ever. Sprang på Mosen på bishops fast egentligen stalkade jag henne dit men det var kul i vilket fall! Träffade Harryboy och massa andra goingar också. 
 
Lördagen blev en sväng på stan och relax i badhusparken, köpte nya brills, precis lika dana så vi såg alldeles lagomt töntiga ut. Melfest på kvällen och sen på söndagen skulle vi kolla in stadium outleten i Lillänge förutom att den öppnar om en månad. 
 
Strax därpå mötte jag upp min kära Fridz så vi catchade upp över en Fika och sist men inte minst körde jag ett gympass med Tina. Bra fkn helg så nöjd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0