Så het så het

Björn Rosenström en timma efter midnatt och jag kände att det var dags för ett litet inlägg här jag. "Sååå het så het kan ingen svalka mig" är väl ganska precis vad jag känner atm jag menar är det helvetskapet som öppnat sig i mitt rum eller.

Vad har hänt sen sist då undrar ni och det ska jag berätta. bäst av allt gick på One Direction live inte en men två kvällar på friends arena visste jag inte innebörden av starstruck innan så vet jag det nu haha. 


Firade midsommar i Kluk av alla ställen på detta lilla klot men det var fett mysigt och jag var tyvärr fet partypooper för bara sov hela tiden haha yes ser fram emot fler inbjudningar. Närå hade faktiskt astrevligt men var sjuk så skippade skinny dippingen. 


Jaha förutom det har jag ju skaffat mig ett sommarjobb där jag trivs som handen i handsken eller foten i skon om man vill va sån. Säljer skor alltså. Fast köper mest. Mina jobbarkompisar är störtsköna, vill bara påpeka. 

Ja och senast så har ju AP fyllt 20 det är kul för henne, ok kul för mig också för jag fick ju fira. Har firat ganska mycket i sommar det har ju varit asroligt och the best is yet to come välkomna på fest 28 Juli !! ;)););;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0