Cray Cray

Efter en lagomt hård vecka tog nog helgens festligheter kål på mig. Men det var det väl värt! Fredagen blev det vin på bishops, helt ok chardonnay trots det klena urvalet. (ok finlirarn ska bli Carl Jan Granqvist när jag blir stor) borde jag nämna att jag spillde ut halva andra flaskan också då man blivit lite rund om fötterna. Var så pin så skulle låtsas som att det inte var jag så satt och stirrade upp i taket lite obrytt sådär medans bartendern fick städa. Haha vem är jag sry så ledsen. 
 
Lördagen blev käk på pause innan jag och Christina drog till henne och körde lite hemmaspa innan förfest, dans och drag på Oscars. Vid stängning var jag 100% säker att jag tappat mobilen så där gick jag runt och svor tills snäll kille ringde och det visade sig att jag hade den i plånboken. Återigen pin.
 
Drog sedan hem och sov med ostkrokar i hela sängen, sov sedan hela söndagen utan ostkrokar men med fönstret öppet och nu är jag sjuk. Sammanfattningsvis har det varit en go jäkla helg med ännu goare brudar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0