Fav drink

 
Hej hej här är jag och min kreativa sida haha. Har nyss varit på gymmet och kört lite ben och rumpa sen sprang jag in på affären och köpte lite fitspomat eftersom det i det här huset serveras kolhydrater med kolhydrater och till det lite kolhydrater. Nerå men.. Nästan. Har varit så jäkla duktig nu och hållt mig ifrån alla sötsaker osv att jag vägrar fan falla tillbaka. Därför blev jag lite gnällig igår när vi skulle åka på Tages efter träningen dock vill jag ge en shoutout till dem som faktiskt hade bra nyttigare alternativ än mackor och tårta! 
 
Nu ska jag skynda mig in till stan och shoppa loss innan det blir dags för middag och partaj med Johanna och Tove jag är så taggad har längtat hela veckan!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tages var ju grymt! Första stället jag sett som inte bara har socker med socker. :-)

2014-03-28 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0